هتل های لوکس دبی
نوشته شده توسط : فهیمه

 

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی 5 ستاره در منطقه جمیرا دبی واقه شده است . این هتل دارای مساحت 40 هکتار است و در سال 2003 احداث شده و در گروه هتل های مدرن و لوکس  هتل های جمیرا می باشد.امکانات گسترده و شگفت انگیز و اتاقهای رویایی هتل مینا سلام اقامت خوبی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد.این هتل 5 ستاره از 292 اتاق تشکیل شده و دارای اتاقهای استاندارد، سوئیت، دلوکس ، خانوادگی مجلل می باشد که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان استثنایی و لوکس می باشد. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار ،تهویه مطبوع،بالکن اختصاصی رو به دریا، تلویزیون صفحه تخت،مبله و ... می باشد که گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل لحظات خوبی را سپری می کنند.

 

امکانات هتل مینا سلام دبی:

رستوران بین المللی، مرکز تناسب اندام، اسپای بین المللی تالیس، 26 اتاق ماساژ درمانی luxury،اتاقک ماساژ در ساحل، سونا و اتاق های بخار ،سونای مادون قرمز، استخرهای مخصوص، مکان های ریلکیسشن، استخر اختصاصی، کلاس های خصوصی یوگا و...

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی ( RIXOS THE PALM DUBAI ) از جمله هتل زنجیره ای مجلل و مدرن در مساحت به وسعت  ۱۰ هکتار واقع در پالم جمیرا در فاصله 40 دقیقه ای با فرودگاه با ماشین و 30 دقیقه ای با از مرکز تجاری دبی واقع می باشد. این هتل برای مسافران محترم تور دبی در طول اقامتشان خدماتی رایگان دارا می باشد. هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم با دویست و سی و یک باب اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و دل نشین با چشم اندازی فوق العاده با بالکنی اختصاصیب و چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس همچنین تخت هایی که برای افتاب گرفتن، حمامی پوشیده از سنگ مرمر زیبا  و وان حمامی عمیق اماده پذیرایی از مسافرانی که تور دبی را بر گزیده اند می باشد.

 

 

 

 

امکانات هتل ریکسوس پالم دبی :

این هتل برای مسافران تور دبی خدماتی از قبیل امکانات ورزشی: یوگا، ژیمناستیک آبی، آموزش ایروبیک، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال آبی، تنیس، فوتبال آبی، سالن بدنسازی، بدمینتون، تنیس روی میز، بولینگ، شطرنج،غواصی استفاده نمایند.هتل ریکسوس پالم دبی گشت هایی به دلخواه مسافران در دبی همچون چتر بازی،بالن،گشت شهری دبی،گشت شهری ابوظبی،کویر سافاری،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات،فواره دبی در مرکز خرید دبی،موسیقی سنتی ترکی در رستوران A’LA TURCA و مرکز تندرستی و SPA،ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور،حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار در اختیار میهمانان عزیز دبی می گذارد.

 

 

رستوران های متنوع هتل ریکسوس پالم دبی ارائه مجموعه ای از انتخاب های وسیع با تاکید بر نوشیدنی منحصر به فرد ترکی  و همچنین انواع نوشیدنی ها ی  خوب را از سراسر جهان با استفاده از طعم و مزه و رنگ های مورد علاقه میهمانان عزیز تور دبی و همچنین با تجربه ای جدید و خاص از آشپزی را با آشپزان متخصص و معتبر ترکی دارا می باشد. در این هتل رستوران A LA TURCA ALL DAY DINING  غذاهای ترکی و در رستوران CHEF ترکیبی از غذاهای مدرن اروپایی، استرالیایی، آرژانتینی و غذاهای گوشت سنتی ترکی با چاشنی های مدرن و کیفیت بالای مواد غذایی و در رستوران ROCCHA MEDITERRANEAN انواع  غذاهای مدیترانه ای سرو خواهد شد. علاوه بر این رستوران ها هتل دارای کافه های متعددی می باشد که برای آرامش و راحتی میهمانان در کنار استخر، ساحل و دیگر فضاهای هتل می باشد در شیرینی فروشی هتل برای علاقه مندان به شیرینی انواع کیک ها و شیرینی های ترکی سنتی تهیه می شود علاوه بر آن در این شیرینی فروشی انواع مختلف و متنوع شیرینی های بین المللی با طعم و مزه فراموش نشدنی به فروش میرسد.

 

 

هتل سان اند اسکای دبی

هتل سان اند اسکای دبی از جمله بهترین هتل های چهار ستاره دبی واقع در مرکز دیره دبی و نزدیک به بازار و ایستگاه مترو دبی می باشد. این هتل زیبا و لوکس داریا اتاق هایی بزرگ و مجهز می باشد.این هتل به خاطر داشتن پرسنلی مجرب و مسلط به زبان های انگلیسی و عربی و همچنین فلیپینی و رستورانی با انواع غذاهای بین المللی و هندی جز محبوب ترین هتل ها بین گردشگران تور دبی شده است .

 

امکانات هتل سان اند اسکای دبی:

این هتل برای معلولین اتاق هایی مخصوص دارد همچنین مکانی برای سیگار کشیدن, خدماتی مانند اینترنت, سونا و خشک شویی, سالن بدنسازی, استخر, رستوران های خوب و .... برای رفاه هرچه بیشتر مسافران تور دبی فراهم ساخته است.





:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: